خاطرات خنده دار
تاريخ : برچسب:خاطرات خنده دار, | | نویسنده : zahra

 خیلی دو دل بودم این خاطره رو بذارم

چون برا بقیه خنده داره ولی برا من

گریه داره)":

چن سال پیش که بچه بودم از این گودزیلاهایی که میگید خیلی شیطون تر بودم:))

با پسرخالم تو روضه با خودمون گلاب و بتادین برده بودیم وختی که گفتن

چراغارو خاموش کنید ما هم تو یه کاسه بزرگ آب و بتادین و گلاب و قاطی

کردیم و بردیم جلو ملت، اونا هم دست میکردن توش و میمالیدن به

صورتشون چون فکر میکردن گلابهD:

وختی چراغا روشن شد همه داشتن قالیارو از خنده چنگ میزدنD:

هیچی دیگه قسمت بدش برا من این بود که فهمیدن کا من و پسرخالمه و

یه کتکی خوردیم که تو تاریخ نوشتن)":



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • اوکسیژن
  • ریاح