خاطرات خنده دار
تاريخ : برچسب:خاطرات خنده دار, | | نویسنده : zahra

 چوب جاروی هری پاتر تو حلقم اگه خالی ببندم: تولدم بود دارم به ترتیب

دارم کاغذ کادوها رو بازشون می کنم:

بابام:ی گوشی اکسپریا روش نوشته :200 بهت بدهکار بودم,الانم 200

تومنشو من دادم بقیه قسطاشو باید خودت بدی صداشو در نیار ,بخند

مامان:100 تومن پول با ی کاغذ:عباس اینو الکی گذاشتم جلو مهمونا آبرو

ریزی 

نشه,خرجش نکنیا پول برق و گازه الانم تابلو نکن بخند)من!!!

خونواده عمه:ی ظرف شیشه ای آجیل خوری(وااای عاشقشم!)

خونواده دایی:ی دست پارچ ولیوان خارجی(اینجا که رسید قلبم تیر

کشید)

داداشم:دسته پلی استیشن(واسه خودش گرفته بود گوسفند)

خونواده عمو:ی ساعت دیواری با 50تومن تراول( ساعتو زدن پذیرایی پوله

هم تقلبی از آب درومد)

خاله:اتوی برقیواجبتر از نون شب برام!)

دایی : آبمیوه گیریقلبم,جیگرم,

مایه حیات!)

مام بزرگ:ی ماچ آبدار(صورتم خیس شد,دندون مصنوعیاش هم افتاد تو

لباسم)

بابزرگ: ی پس گردنی با جمله ی"کره خر" مرد شدیا!

هیچی دیگ امسالم گاز و یخچال بیارن جهیزیم کامل می شه ایشالا!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • اوکسیژن
  • ریاح