خاطرات خنده دار
تاريخ : برچسب:خاطرات خنده دار, | | نویسنده : zahra

 همـــی اردیــبهشتٍ گذشتـــه بود، رفتـــم خــونه مــامــان بزرگـــم بنــده

کیلید دارم, رفتــم تو دیدم دختـــر داییم تــو حیــاط داره نیگـــا درختــا رو

میکنـــه! گفتــم: حــواسش نیس بــذا بتـــرسونمــش:) آروممم آروممم

رفتــم جلـــو یهـــو داد زدممم: اینجـــا چیکا می کنـــــی؟؟ :)

آقــا 2متـــر پرید بالا با جیــغ بنفـش! 

عـــه این که دختـــرداییم نیس! (O_O)

دختـــرٍ:وااااای تــو دیگــــه کی هستـــی؟؟ قلبم ریخت!

مـــن: ببخشیـــد شمــا کیستـــی تو خــونه مــامــانیٍ مــن؟؟؟ هــــاااااا؟؟

جــواب بده! بــابــاجونم کــــو که تو داری تو باغــش می چــــرخی؟؟؟ :))

دختــــرٍ: مــن مـــریمم دختـــرٍ دوستٍ مـــامـــان بزرگتــون! حــوصله ام

سر رفته بود گفتم بیام تــو این حیاطٍ خــوشگلتـــون!

مـــن: آهـــــااان پَ دوس دختـــرٍ مـــامـــانی هستین؟؟

دختــــرٍ: چــه بامـــزه این شما؟؟ خـودتو معــرفی نمی کنید؟؟

مـــن اومــدم بگم پســرٍ دختـــرشم گفتم: امیــــرم دختـــرٍ پســـرشــم :|

دختــــرٍ تـــرکید از خنــده: واااای تو چه با نمــکی! دختــــری؟؟

 

مـــن: هه هه هه! نخیـــرم پسرم!
دختـــرٍ : عینٍ بچه ها حــرف می زنی! الهی ناززززی!

آقــا در زدن رفتم درُ بازکنم(FFشون خــراب بود) گفتم: واســـا! الان

بــرمی گـــردم حســابتو میرســـم! مـــن بچــم کچل؟؟

در و باز کـــردم یه پســر رستـــم ٍابــنٍ زال بود!

مــن: بفــرمایید؟؟؟

پســـرٍ: سلاممم مـــریم هس؟

مـــن:شمــا؟؟

پســـرٍ: نامــــزدشم, اومدم دنبالش بریـــم خونــشون!

مــن آبٍ دهنمـــو قورتیــــدم وگفتم: جـــااااان؟؟ تو حیاط منتظرتــــه! منم

دیگه یـــواش یـــواش باید برم شمـــا بفــــرمایید!

ســـوارٍ ماشینـــم شدم عیـــنٍ مــرغٍ کـــُرچ واســـادم ســـرٍ خیابون که

رستــــم و مــــریم بیان برن منم بــرم خـــونه باباجــــونم:)))))))))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • اوکسیژن
  • ریاح