خاطرات خنده دار
تاريخ : برچسب:خاطرات خنده دار, | | نویسنده : zahra

 به آنتن دهی ایرانسل قسم راس میگم
(جرات ندارم بگم عاغا عجب غلطی کردم نقد 
نوشتما)ملت خواب می بینن منم خواب می بینم!
خواب دیدم رفتم نونوایی

(منی که سالی ی بارم نمی رم)

اونوقت استاد اندیشمونو دیدم داره نون می پزه!

من:سلام استاد8تا نون لواش بده 

استاد:إإإإ تو اینجا چیکار میکنی؟جون هر کی دووس داری به بچه ها نگیا

من:خیالتون راحت استاد فقط...

استاد:هر چی بگی قبول,اصلا آخر ترم 20 خوبه?

من:نه,باید سر کلاس هرچقد دلم میخاد تیکه هم بندازم و.....

استاد:هر چی تو میگی قبول

فقط ازت خواهش میکنم به کسی چیزی نگو

من به این شغل نیاز دارم.

من:باشه حالا فکرامو می کنم الانم داری زیادی حرف می زنی نون منو بده میخام برم...

خلاصه تا میتونستم عقدمو خالی کردم,ما که تو بیداری دستمون جایی نمیرسه!!!!

واس رفیقام تعریف کردم

الان سر کلاس میبینیمش میگیم استاد کاپشنتون آردیه میخندیم!!

اون بیچاره روحشم بی خبره فک میکنه شیرین میزنیم ما.

قسمت شما شه ایشالا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • اوکسیژن
  • ریاح